2010. március 14., vasárnap

Wokos retyerutya - borral és égetve készülve

A cím néminemű magyarázatra adhat okot. Az úúúgy volt, hogy szombaton, amikor ez az étel készült, az éppen esedékes havi bevásárlásra adtuk a fejünk. Ott pedig szépen elhaladtunk a boros polcok előtt. Hűűű, milyen finomságot találtunk ott??? Jó kis 2009-es Rose.

Pechemre, fel is bontottuk. Egy jó tanács, ha boroztok, és még mellé főztök is, lehetőleg olyan dolgokat tartsatok magatok körül (fakanál, merőkanál, mérőedények) amik túlzott hő hatására nem égetik szét a kezeteket, amikor gyanútlanul megfogjátok őket :))))

Én így jártam, szép kis égési sérülést okozott a wokos főzés a borozással karöltve.

Az ebéd jó lett, és a kezem sem fáj már. Úgyhogy jöjjön a recept. Azt azonban előre leszögezem, vennem kell egy wokos könyvet, hogy mi, mivel rakható össze. Én most csak pakoltam.


Hozzávalók: (itt írhatnám azt, hogy ami otthon van, de azért ez nem mindig jelent jó véget)

  • pulykahús (lehet mell és medalion is, de szerintem még filézett comb is)
  • mogyoró olaj
  • újhagyma
  • zöldbab
  • wokos zöldségkeverék
  • szójaszósz
  • házi wok fűszerkeverék

A mogyoró olajon megpirítottam enyhén a felkarikázott zöldhagymát, majd rádobtam az apróra vágott húst. Enyhén megpirítottam, majd hozzáadtam a zöldségeket és ízesítettem. Kb. 10 perc alatt kész is volt. Megenni se tartott tovább ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése