2010. március 15., hétfő

Szepi szilvás csirkecombja

Ezt a receptet Szepitől kaptam fél éve, és azt kell hogy mondjam, fantasztikus. Ő találta ki, mint már említettem, nagyon érzi ezeket a dolgokat. Úgy érzem, hogy ezek hiányoznak belőlem, nem tudok újítani, és nagyon tisztelem azokat, akiknek ez a tehetsége megvan. Neki van, nagyon is!!!

Ez az étel gyorsan elkészíthető, szerintem a hús enyhe zsírosságától eltekintve még egészséges is, hisz semennyi zsiradék nincs benne, van viszont isteni szilva és répa. Összesülve pedig isteni édes szaftot ereszt. Akárhányszor esszük, én mindig megjegyzem, hogy ez egy tökéletes ünnepi étel.
Nem is húzom tovább, írom a receptet.


Hozzávalók:

  • csirkecomb
  • répa
  • szilva
  • krumpli
  • méz, rozmaring, bors, só

A csirkecombokat a méz, a rozmaring és a bors keverékével bekenem, majd egy kicsit pihentetem hűtőben. Addig a krumplit, répát megpucolom, feldarabolom. Ezután tepsibe rakom az összes hozzávalót, a szilvával együtt, megsózom, és mehet a sütőbe. Először fólia alatt sütöm kb. fél órát, majd anélkül tovább sütöm, szép pirosra. Néha locsolgatom a szafttal a sok-sok finom zöldséget.
A mellé rakott zöldségek is lehetnek a köret, de mi szoktunk mellé krumplipürét is csinálni, amit a szafttal jól meglocsolunk.





Köszönöm Szepi!!!!

2 megjegyzés:

  1. :) Először azt hittem, hogy én szepy, de rájöttem, hogy nem...:))))

    Kicsit kezdek hülyülni!:)

    VálaszTörlés
  2. Aranyos!! Téged y-al írlak :)
    De a "névrokonod" is hasonlóan kreatív ember, mint Te!!!!!

    VálaszTörlés