2010. március 5., péntek

Bounty-s kenyér és muffin

Szepykénél jártam valamelyik nap (na nem mintha nem mindennap felmennék hozzá :)))) és megakadt a szemem ezen a sütin... bounty, nyammmm...
Sziszka, ajánlom figyelmedbe!!! Giza, Gabinak szintén. Egyből Ő jutott eszembe, amikor megláttam ezt a receptet... :)))

Szeretem Szepykénél azt, hogy nem kell sokat kínlódni egy sütivel. Mániákusan elcsúszok az ebéd (nálunk ez vacsora inkább) elkészítésével, így ez a recept roppant jól illik az én rossz időzítési szokásaimhoz. Ajánlása ellenére én nem Született feleségeket néztem, amíg sült, hanem egy gyors ebédet összedobtam.

Valószínűleg az én püspökkenyér formám kisebb, mint Szepyke formája. Így én a maradék anyagból még egy hatos muffin formát is megtöltöttem. Nagyon jól működött abban is a tészta.


Hozzávalók:

  • 25 dkg liszt átszitálva
  • 10 dkg cukor
  • 12 dkg margarin
  • 2 tojás
  • 6 db bounty csoki
  • 1,2 dl tej
  • 3 evőkanál narancslé
  • 1 evőkanál vaníliás cukor
  • 1/4 zacskó sütőpor
A mázhoz:
  • 5dkg csoki(ét)
  • 1 evőkanál vaj
  • kókuszreszelék

A vajat és a cukrokat habosra keverjük, majd hozzáadjuk a felvert tojásokat egyesével. Majd mehet bele a liszt a sütőporral, a narancslé, és a tej. Jól kikeverjük, majd püspökkenyér formába öntjük, és belenyomkodjuk a bounty csokikat. A csokik ne érjenek le a forma aljára. 180 fokon süssük kb. 50 percet. A tűpróba az igazi.

Amikor megsült, olvasztott csokival megkenjük, vagy csorgatjuk rá, és megszórjuk kókusszal.




És mind betermeljük!!!! Erre termett!!!!

1 megjegyzés:

  1. Hu, de helyes lett!:)) És milyen jó, hogy kisebb a formád, így lett falatnyi muffin is!:)))

    VálaszTörlés