2010. március 15., hétfő

Amerikai palacsinta - sk instant porból

Nigella által kitalált, és Szamóca által közzétett recept alapján szoktam instant palacsinta port csinálni. Ezt a keveréket nagyjából 5 perc alatt meg lehet csinálni, és sokáig eláll, mindig van a polcon egy jó kis édes reggelinek való. Nem is értem, hogy hogyan lehet ilyet boltban venni. Mondjuk ezzel együtt nem értem a muffin keveréket és a kókusztekercs keveréket sem. Lustaság, nem is kicsit. Miért nem gondolnak bele emberek, hogy ezzel hosszú távon szúrnak ki saját magukkal? Ezek a termékek tele vannak E-vel. És nagyjából 5 percet takarít meg az ember ezekkel a termékekkel.

Én személy szerint nem vagyok hajlandó ilyen termékeket használni, igaz, szeretek sütni, és főzni is, mondjuk ez már abból is látszik, hogy blog írásba fogtam a konyhai kalandjaimról. De aki nem rajong a sütésért, főzésért, annak akkor sem ezek a porok a rövidebb út, hisz egy muffint megcsinálni nem nagy ördöngösség.

Ezt az instant palacsinta port mindenkinek ajánlom, jó, ha van ilyen a polcon. és még sk termék is :)


Hozzávalók:

  • 60dkg liszt
  • 1cs sütőpor
  • 1 mk só
  • 10dkg cukor

Ezt a keveréket én egy jól záródó üvegben tartom. Amikor édes reggelire vágyunk, fogok egy bögrényi keveréket, 1 tojást, és egy bögre tejet. Ezeket csomómentesre keverem, és kisütöm kis mini palacsintákká.

Ízesítése lehet akár ugyanaz, mint a mi hagyományos palacsintánké, bármilyen édes szósszal leöntve. Én anyósom isteni lekvárjaival és kakaóval összekerve imádom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése