2010. március 15., hétfő

Mozart szelet

A mai napra engedélyt kaptam sütésre. Ez azért van így nálunk, mert sokszor már túlzásba esem. Persze kedves csapattársaim engedélyezik a sütést, de hiába viszem el a sütit magammal edzésre, ha a mézesmadzagot már elhúztam párom orra előtt. Szóval most vissza kell fognom magam, jön a nyár, mind a kettőnkre ránk fér a visszafogás.
de még előtte...

Ez a süti igazi kalóriabomba. Finom, krémes. Pont olyan, mint amilyen sütiket én szeretek. Töménytelenül tudnék belőle enni. De persze azért ez a süti nem lesz sűrűn nálunk terítéken. Többek között azért, mert elég macerás. Igaz, főztem is, miközben ez a süti készült, nagyjából négy órát töltöttem a konyhában főzéssel és mosogatással töltve. Ebből szerintem ez a süti volt olyan két- és fél óra.

Megérte, nem mondom, de nem sokat fogom elkészíteni. Talán egy ünnepi alkalomra. Olyan torta jellege van egyben.

A receptet Illeskrisztikénél találtam, és mivel elég hosszadalmas a leírása, ezért a képeket rakom csak fel ide, természetesen a sajátjaimat, a receptet pedig a linken keresztül éritek el. Elnézést, nem lustaság, csak nem látom értelmét ugyanazt leírni ide, amit valaki tökéletesen megfogalmazott már helyettem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése