2011. november 27., vasárnap

Citromos-korianderes ragu


Ez az a tejszínes husi, amit régóta kerestem, ami tökéletes rizzsel-galuskával. Még egy is gombát el tudnék képzelni benne, de majd a következő alkalommal. A receptet Ottisnál találtam, beleszerettem, beterveztem és ma össze is dobtam a vendégség után.

Hozzávalók:
50dkg filézett pulykacomb/csirkecomb, 1 citrom, só, bors, 1 tk koriander mag, 1tk gyömbér, pici barna cukor, 3 gerezd fokhagyma, petrezselyem zöld, 2dl tejszín, 1 kanál étkezési keményítő, kevés olaj.

A filézett húst kockákra vágom, sózom-borsozom, a koriander magokat mozsárban összetöröm és a húst befűszerezem vele. Kevés olajon megpirítom a húst, majd a gyömbérrel, összetört fokhagymával, kevés cukorral és a citrom héjával levével ízesítem. Leveszem a gázt takarékra és fedő alatt puhára főzöm a húst.
A tejszínt a keményítővel csomómentesre keverem és a húst besűrítem vele. Apróra vágott petrezselyemmel meghintem. Kicsit összefőzöm, majd rizzsel vagy galuskával tálalom.

1 megjegyzés:

  1. Boldog Karácsonyt, Hugi!
    Remélem sok finomsággal lepted meg a családod!:-)
    Puszi, Anikó

    VálaszTörlés