2011. november 13., vasárnap

Fóliában sült hal

A hétvége az egyszerű ételek időszaka volt. Tipikus őszi kedvem van, kezdem érezni a napsütés hiányát. Ettől kicsit befelé forduló lettem. Ezen próbálok túllendülni, ezért vitamindús dolgokat próbálok fogyasztani.

Alma, savanyú káposzta, narancs. Ez utóbbi inkább citrom, így sajnos marad az előbbi kettő.

Mivel vásárolni se nagyon volt kedvem menni, így a mélyhűtőben levőkből kellett valamit kitalálnom. Volt bent egy kis adag csirkemell, ebből holnap mandarinos csirkemell saláta lesz. Találtam afrikai harcsafilét is, ebből pedig a tegnapi egyszerű ebédünk született.


Hozzávalók:
személyenként egy nagy szelet halfilé, olíva olaj, só, hagyma, citrom.


A sütőt 180 fokra melegítem. Alufóliát kiterítem, megkenem olívával, majd a besózott halfiléket ráfektetem, hagymakarikákat szórok rá, és meglocsolom egy kis citrommal. A hagyma akár el is hagyható, de nekem nagyon ízlett a megfőtt hagyma a halon.
A fóliákat szaloncukor módjára becsomagolom a hal körül úgy, hogy teljesen lezárja a csomagot.

Tepsibe rakom őket, és kb. 20 percig sütöm. Ez függhet a hal típusától is. Nekem nagyjából ennyi idő alatt lett kész, és finom puha lett.


Héjában főtt krumplit ettünk mellé, kis olívával és tejföllel. Látszólag nem illenek össze ezek a dolgok, de nagyon jól estek így együtt. ... vagy lehet, hogy nagyon éhesek voltunk??? ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése