2011. november 26., szombat

Sajtos hal



Mai ebédünket torta készítés közben dobtam össze.
15 perc alatt megvolt a körettel együtt. Hal, sajt, gyorsaság. Mi kell még???


Hozzávalók:
4 szelet szálka nélküli halfilé (én most pangasiust vettem), só, bors, citrom, 10dkg krémsajt, 6dkg trappista, petrezselyem zöld, 3-4 gerezd fokhagyma, olíva olaj, liszt.

A sütőt 180 fokra előmelegítem. A halszeleteket sózom, borsozom, pár csepp citromlével megcsepegtetem, majd félreteszem.
A petrezselymet feldarabolom és a krémsajtba dolgozom. Fűszerezem sóval, borssal és a tört fokhagymával, végül belereszelem a sajtot.

A halszeleteket lisztbe forgatom majd az egyik oldalukat megsütöm az olajon. Amikor kész van, tepsibe rakom a sületlen felével lefelé és ráhalmozom a sajtos keveréket.
Sütőben kb. 12-15 perc alatt megsütöm.
Párolt zöldséggel, rizzsel tálalom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése