2011. november 14., hétfő

Mandarinos-almás csirkesaláta



Találtam tegnap egy csirkemellet a mélyben, majd találtam hozzá egy receptet Ottisnál.
Almát és mandarint kellett csupán venni hozzá, és össze is tudtuk rakni a holnapi ebédünket.

Gyorsan elkészíthető és könnyű.

Hozzávalók:
1 csirkemell, 3 főtt tojás, 3 mandarin, 4 nagy piros alma, mustár, só, bors, olíva
Az öntethez: 2dl joghurt, petrezselyem, 1tk gyömbér, 1tk cukor, citromlé.

A csirkemellet befűszerezem, majd mustárral megkenem, és berakom a hűtőbe 1-2 órára. Én most nem hagytam ott ennyi ideig, mert későn kezdtem neki a főzésnek. Kicsi olíván megsütöm mind a két oldalát, majd felszeletelem. A megmosott és szeletekre vágott almával, főtt tojással és a gerezdekre szétszedett mandarinnal egy salátás tálba teszem, majd az összekevert öntettel összekeverem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése