2011. december 25., vasárnap

Boldog Karácsonyt!







Boldog Karácsonyt minden Olvasómnak, Bloggernek, erre tévedőnek :)

Sokáig nem jöttem, igaz, alkotni se nagyon alkottam mostanság. A munkahelyemen ez a fő idény, ilyenkor nincs magánélet, karácsony is csak azért, mert amiatt van nagy forgalom.

Kézzel készült ajándékok azért készültek, igaz, kis számban, olyan receptekből, amiket még novemberben szedegettem össze innen-onnan. A karácsonyi menüvel is szerencsém volt, mindig jött velem szemben valami, ami találkozott az elképzeléseimmel.

Fotózni nem tudtam, holnap egy pár dolgot még fogunk csinálni, mivel holnap adjuk oda, azokat a természetes fényben lefotózom. Most pedig a karácsonyi ételsor, linkekkel.

Ebéd:

rántott ponty
majonézes krumplisaláta

Vacsora:
Lazactatár - Dolce Vita
Aszalt szilvával - camambert sajttal töltött pulykamell - ehhez nincs recept, sima göngyölt kisütött hús
Csoki mousse - Dolce Vita


A szentestét itthon töltöttük kettesben. 7 éve ez volt az első, hogy itthon voltam szenteste napján. Nagyon felemelő érzés volt, pedig az egész naptól nagyon féltem. Mivel a munkahelyemen húzósabbra sikerült a hónap, így minden ajándékkal el voltunk maradva, és a terveimet is el kellett osztani kettővel, hogy egyáltalán legyen esélyünk is a végére érni. 24-én kellett csinálni mindent. Plusz egy kis takarítás is jutott még erre a napra. Reggel még el kellett menni bevásárolni, de a bevásárló lista szerencsére már megvolt, azt este a vonaton megírtam, hála az okostelefonomnak és az azon levő netnek :)))


Bevásárlás után 3 féle bonbon, házi baileys, az ebéd és a vacsora elkészítése várt Ránk. Közben aranyos filmeket néztünk, karácsonyi zenét hallgattunk, a cicáink a leglehetetlenebb helyeken kezdtek el aludni (a lábunk alatt). Idilli, akár giccsesnek is mondhatnánk, de nem az volt. Ritka alkalom ez nálunk, hogy van lehetőségünk így együtt alkotni, kettesben lenni.

A vacsorához finom bort ittunk. Ajándékozás most nem volt kettőnk között, legalábbis nem ezen az estén, mivel azt már a hónap eleji nagy bevásárláskor megvettük magunknak. Egy Actifry-val leptük meg magunkat, amit azóta is használunk. Még ki kell tapasztalni, hogy hogyan kell használni, de elsőre nem rossz.



Remélem mindenkinek ilyen kellemesen zajlik a karácsonya, és a további napok is ilyen jól fognak zajlani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése