2010. december 21., kedd

Karácsony nálunk


Idén nem vagyok túlzottan karácsonyi hangulatban... nem tudom az okát, egyszerűen nem jön. Pedig nagyon készültem a tavalyira, a régi lakásban.Két héttel karácsony előtt fel volt díszítve a lakás, a sütik megtervezve, menü összeállítva, a bevásárlás már előtte egy héttel megvolt. Kézzel készített ajándékok tömkelege, nagyon kevés dolgot kellett csak vennünk.
Annyira jó érzés volt, izgatott voltam. Most miért nem??? Karácsonyi hangulatot akarok!!!

Szerintem ezt megérezhették egy páran, mert ma a postás két karácsonyi üdvözlőlapot is bedobott a levesládánkba. Az egyik sógoroméktól jött, Ők csinálták, nagyon jópofa. A másik pedig NLC-s topiktársamtól, Zsuzsitól érkezett, keresztszemes technikával készített nekem egy karácsonyfadíszt. Nagyon szép, fel fog kerülni a fára, annyira tetszik.
Nagyon szépen köszönöm nekik ezeket a levelezőlapokat.

Ma a munkahelyemen is kaptam ajándékot. Petu barátnőmmel együtt dolgozom, és Ő lepett meg egy csomaggal. Volt benne olyan, amiről tudta, hogy nekem még nincs a konyhámban. Húshőmérő. Kaptam egy nagyon szép teásbögrét, mostanában rengeteg teát iszom, szerintem ezt is kileste ;) Valamint kaptam egy fadobozkában isteni finom kézzel készített csokit és marcipán bonbont. Azt kell, hogy mondjam, az a csoki: ISTENIIIIII!!! Gyerekkorom ízét idézi, szóval holnap meginterjúvolom, hogy hogyan is készült, és a forma. Hol szerezhette???? Én is akarok :)))))


Szóval elkezdődött a karácsonyi hangulat a lelkemben. De a legfontosabb, a legnagyobb ajándék nekem, hogy velem van az, akit szeretek, és Ő is szeret engem. A szenteste is inkább erről fog szólni nálunk, hogy együtt legyünk, gyertyát gyújtsunk, és egy jó ízű falatozás közben jót beszélgessünk...

Apropó falatozás.

Szentesére kell csak főznöm, mert 25-én és 26-án rokonoknál leszünk.
Nekem a Szüleimmel töltött Szentesték mindig halászlével, rántott ponttyal és majonézes krumplisalátával teltek. Tavaly nem ettem ilyeneket, és rettenetesen hiányzott. Így idén, mivel időm sem igazán volt arra, hogy keresgéljek, kutakodjak, és még meg is kívántam, másodiknak rántott ponty lesz majonézes krumplisalátával. Tavaly kipróbáltam egy NLC-s karácsonyi topikon ajánlott előételt, így ezt idénre is megtartottuk, annyira finom volt. Ez a mandarinos ráksaláta lesz. Desszertnek közvetlen a szentestére pedig a nők lapja konyhájában talált kókuszos csokis karácsonyi süti lesz.
Sütöttem még mézes puszedlit. Receptnek az NLC-n már körbejárt Bilonka félét használtam, ez tavaly is bevált, így idén sem kerestem másikat.

A többi gasztrobloggerrel ellentétben én nem fogok otthon elkészíthető ajándékokkal meglepni Titeket, és nagyon nagy karácsonyi vacsora képek sem lesznek, de nézzétek el nekem ezt most, majd jövőre... ;)

Hoztam egy pár képet, amit ma csináltam a meglepetéseimről.







2 megjegyzés: