2010. december 11., szombat

Díjat kaptam


A nagy távollétben díjat kaptam. És egyszerre két helyről is :)))
Meg is lepődtem rendesen, hisz mostanában nem jeleskedem, kreatívnak ugyan nem tartom magam, de ha más ezt gondolja rólam, akkor az leszek :))))

Gomba
lepett meg egyszer a díjjal, akinek munkásságát eddig nem ismertem, de most, hogy utánanéztem a blogjának, már ki is szúrtam egy jópofa bonbont, szóval be is rakom őt a gyakran olvasott blogjaim közé.
Nelli volt a másik blogger társam, akit nem innen ismerek, hanem a törzshelyemen, a Nagymama konyhájából vagyunk ismerősök.

Köszönöm Nektek, hogy gondoltatok rám, ígérem, most már gyakran lesz bejegyzés is, és rászolgálok a kreatív jelzőre is ;)

Játékszabály:

1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, akitől kaptam.
2. A logót ki kell tennem a blogban
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam
4. Írnom kell magamról 7 dolgot, amit mások érdekesnek találhatnak rólam
5. Tovább kell adnom 7 bloggernek
6. Be kell linkelnem őket
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjról


Amit rólam tudni lehet, és esetleg érdekes is.


1. Nem zárkózom el az újdonságoktól, de ahogy öregszem, úgy vonzódom a régi, hagyományos dolgok iránt.
2. Szintén a korral jár, szentimentális lettem. Ma is elsírtam magam bejegyzés írása közben, mert eszembe jutott a nagymamám. Nagyon hiányzik.
3. Imádom a macskákat. Anyukám mindig azt mondja, hogy én leszek a falu macskás hölgye öreg koromra :)))
4. Álmom egy parasztház valami zsákfaluban, ahol magam termesztem a gyümölcsöt, zöldséget, és ahol az összes kutya, macska, aki szembejött eddigi életem során, velem van. Hatalmas éléskamra, tele általunk elrakott finomságokkal. (Bettus barátnőm lakik ilyen helyen, ilyen módon.)
5. Van egy nagy szerelmem: a röplabda. Nem művelem magas szinten, de 22 éve az életem része, és idén bekerültem egy nagyon jó hangulatú csapatba, ahol nagyon jól érzem magam.
6. Terveim között szerepel, hogy minden félbehagyott dolgot, ami fontos, folytatok, és befejezek. Ezek között van a főiskola, az angol. Ez a kettő nagyon fontos dolog nekem.
7. Nem szeretek olyan dolgokat csinálni, amit nem látok át rendesen. És nagyon utálok kimaradni dolgokból.


Amennyi időm volt, végignéztem, hogy kik kapták meg ezt a díjat, és rájöttem, minden körülöttem levő blogger megkapta már, így arra gondoltam, hogy ha esetleg valakit kihagytam, és szeretne magáról megosztani velünk fontos információkat, akkor írjon anélkül, hogy megjelölöm, és hivatkozzon :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése