2010. december 24., péntek

Az új családtag, blogom fő munkatársa

Nagy vágyam volt egy jobb fényképezőgép, mint amit eddig használtam. Azt hittem, hogy ez sokáig csak álom marad, mivel az építkezés után nem gondoltam, hogy megengedhetünk magunknak egy ilyen kiadást.

Azonban Jézuska megkönyörült rajtam, hisz tudta, hogy mennyire szeretném, és hogy a blog szempontjából is fontos lenne a képminőség javulása.

Ma, a karácsonyfa alatt várt engem Ő:



Párom azzal az utasítással adta át az ajándékot, hogy a használati utasítást olvassam el, mert sokat tanulhatok belőle. A ma esti vacsorát már végigfotóztuk (leginkább Ő), minden egyes dolgot folyamatosan lefotózunk (szintén inkább Ő). Ígérem, én is nekiugrok, és tanulgatok, de van már tippem is, hogy kit kérjek meg a tanuláshoz. Bár én az a típus vagyok, akinek magyarázzák el a dolgokat, és mutassák is meg, és azt hasznosítom. Lusta vagyok az utánajárásban. Hát, lehet, hogy ez is egy azon dolgok közül, amiket az Új Évben meg kéne fogadnom, miszerint fejlődök ebben (is).

A következő bejegyzésemben hozom az új géppel készült vacsora képeket, kis leírással körítve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése