2010. május 5., szerda

Kikeltek a rucoláim!!!

Igen, az első saját "termesztésű" növénykéim! Kikeltek. Már nagyon várom, hogy szedésre alkalmasak legyenek. Ági küldte nekem postán, amit ezúton is köszönök. Nagyon jó érzés egy olyan közösséghez tartozni, ahol ennyi jó szándékú, és hasonló gondolkodású ember van. Szeretem azt a topikot, és nagyon sokat köszönhetek nekik. Remélem Áginak egyszer majd viszonozhatom ezt a segítséget. Ági nézd csak, itt vannak a magokból kikelt kis növénykék :))))

Hogy miket fogok belőle csinálni? Először is egy jó salátát képzeltem el belőle natúr hússal. Erre várok ötleteket is. És a további felhasználásra is.


A képek láttán felmerülhet a kérdés, miért cserépben vannak annak ellenére, hogy egy óriási kert tartozik a házunkhoz. A válasz egyszerű, nem tudjuk, hogy meddig fogunk még itt lakni, és a növénykéimet vinni akarom majd magammal, a másik, hogy a cicák mindenhol kikaparnak mindent, a kutyáról nem is beszélve. Drága kis kutyuskámat most kellett éppen kiszednem a frissen elültetett kaprokról :))) Mondjuk így itt kint a kertben üldögélve ez nem is nehéz feladat. Isteni itt ülni, a fűszernövényeim között, a cicák körülöttem alszanak, a kutya itt sertepertél, én pedig élem kis netes életemet, és ábrándozom az új házunkról, ahol történetesen már a fűszerkert helyét is tudom, és ahol az álomkonyhám is végre elkészülhet :))) na jóóó, felébredtem, itt vannak a napi teendők is. Így még a képeket mutatom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése