2010. április 19., hétfő

Papazsíroskenyér

Megfejtés elég hamar született. Ennek örülök :)))

Nos, párom úgy minősítette, hogy gusztustalan egy kaja... tény, hogy a cukor zsíros kenyéren nem egy közkedvelt dolog, de nagypapám gyakran mesélte, hogy ettek ilyet. Ezért is lett ez a neve a kedvenc kajámnak. És a blogomnak is.

Igazából elég egyszerű, és számomra azért annyira kedves, mert a nagypapám csinálta nekem mindig, amikor hétvégente náluk voltam. Ez olyan közös vacsora volt nekünk.

Hozzávalók:
  • kenyér
  • zsír (most libazsírból csináltam, amúgy mangalicából szoktam)
  • só, paprika, cukor
  • hagyma

Kenyeret megkenem a zsírral, rá a hajszálvékonyra szeletelt hagyma, ezt meg kell sózni, Utána pirospaprika és a cukor.



A cukor olyan hihetetlenül megédesíti a hagymát, hogy elveszi az erős ízét. Hmmm... nekem ma ez volt a reggelim :)))


Limara! Írtam Neked mailt, egyeztetünk az ajándékkal kapcsolatban :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése