2010. április 16., péntek

A mi húsvétunk

Ígéretemhez híven hozom elmaradásaimat. Igaz, pont ezt a postot kellett volna legalább húsvétkor felrakni, de annyi minden más volt. Rokonlátogatás, kertben ez az, pihenés, egy őrült játék játszása (majd ezt hála a jó égnek abba bírtam hagyni) és sok-sok minden más. Ez így tavasszal talán belefér.

Közel három hetes kihagyás után úgy tűnhet, nem sokat tevékenykedtem a konyhában, pedig sok időt töltök ott továbbra is.

Sok mindenről nem csináltam fotót, kicsit zavar, hogy nem tökéletesek a képek. Nagyon sokszor ugyebár Peti hazaérkezésére készítem az ételeket, sütiket. Olyankor pedig még jobban kijönnek a különbségek, mivel nincs elég fény.


Nem baj, most itt vagyok, és hoztam mindent, egyben.

Amiről nem teszek fel képet, csak megemlítem, hogy készült:
  • tiramisu Vrábel Kriszta könyvéből,úgy vélem ez a tökéletes. Ezt nem sokára újra csinálom, és akkor fotózva is lesz, és recept is lesz.
  • Isteni húsleves, majd a főtt húshoz harmadnap készült almaszósz, főtt krumplival. Ez tökéletes "válság" menű is lehet.
  • főtt sonka, roppant egyszerű, persze egy ismerős anyukájának a receptje. De szerintem az anyukám is így csinálja: a sonkát vízben feltesszük főni. A vízbe a következőket pakoljuk: fokhagyma, só, szemes bors, babérlevél, hagyma egészben. Puhulásig főzzük, majd amikor megfőtt, a levében hagyjuk legalább egy napra.

Húsvéti képek, saját készítésű "festett" tojással:




Miközben a képeket néztem vissza, rájöttem, hogy a húsvéti asztalról nem csináltunk képeket. Ezt furcsállom is :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése