2012. március 25., vasárnap

Technikai segítségre van szükségem!




Kedves Bloggertársak, segítsetek nekem.
Facebookos problémám van, kettő is.

Az első, amikor a blogon megjelent bejegyzést a Facebook gombbal felrakom a közösségi oldalra, csak a link jelenik meg, a blogra felrakott kép nem. Ennek mi lehet az oka?

Második: csináltam a blognak egy facebookos regisztrációt, viszont a blogon megjelent bejegyzéseket szeretném, ha automatikusan megosztaná ott is. Ezt hogy tudom elérni?


Segítségeteket előre is köszönöm

Hugi :)

6 megjegyzés:

  1. Sajnos nekem is hasonló problámám van. Korábban több kép is megjelent, s választhattam. Megjelent a cím is. Jó ideje viszont csak a link, cím és kép nélkül. Kb. egy hete megjelent a kép is. De korai volt az örömöm. Csak egy napig tartott a "csoda". Azóta újra csak a link. El nem tudom képzelni, mi az oka.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom... :(
      Próbáltam technikai oldalakat keresni, de nem igazán találtam... az a két blog, ami ilyenekkel foglalkozik, nincs frissítve.
      Azért reménykedem, hátha valaki tudja, mi lehet az oka, és akkor mindketten előrébb vagyunk :)
      Köszönöm válaszod
      Hugi

      Törlés
  2. szia hugi! milyen formátumúak a képek? png? jpg?

    a második ügyre a networkedblogs a megfejtés, ott lehet automatikusan megosztatni a fb-on a blogra feltöltötteket. de nem tudom, hogyan működik pontosan, mert én nem használom, csak gondoltam, el tudsz indulni valamerre :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem most a .jpg képeket oda teszi, de nem tudom kiválasztani, hogy melyik legyen (automatikusan az elsőt pakolja ki). Viszont egy darabig nekem sem működött. Nem tudom, hogy erre van-e ráhatásunk.
    Berni

    VálaszTörlés
  4. Nálam van, amikor képpel, van, hogy anélkül rakja fel a facebookra. Én arra gyanítok, hogy most az fb. az oka, ugyanis nagy változtatásokat hajtanak végre március 31-ig, és most más vonatkozásban is elég labilis a működése.
    Másik kérdésedre: talán a blog bal felső sarkában lévő megosztást próbáld meg, ne a bejegyzés alattit.De nem vagyok benne biztos, mert nálam is csak véletlenszerűen sikerült,vaktyúk módra.

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Köszönöm a segítségeteket, válaszaitokat.
    A networkedblogs lesz a megoldás, de nem egyértelmű a használata, így még keresgélek.
    A képek jpg. formátumúak, úgy, ahogy eddig. Szerintem a fb-on történtek változások, ezért nem jelenik meg a kép, úgyhogy ezzel várok.

    Üdv, Hugi

    VálaszTörlés