2012. március 11., vasárnap

Hamburger post kiegészítés




Volt már egy bejegyzésem a hamburgerről, mind a zsömléről, mind a húspogácsáról. Azonban azóta értek bizonyos behatások húspogácsa ügyben, így most megosztom azt a receptet, ami életem  legfinomabb itthon készült hamburgerét rejti. A behatás a Fald fel Amerikát egyik epizódjából érkezett, ahol olyan sajtos hamburgereket készítettek, hogy a képek alapján csorgott az ember lányának a nyála.

Magán az ízesítésen nem változtattam, csak a húspogácsa megformálásán változtattam. Nem a húsba kevertem bele a sajtot, hanem két kilapított húslap közé tettem. Az eredmény: szaftos, ízes húsi. 

Elsőként 10x10 centisre vágok egy sütőpapírt. 

A bekevert és pihentetett húsból  mandarin méretű golyócskát formázok, amit rárakok egy sütőpapírra, majd erre is egy sütőpapírt helyezek és nyújtófával vékonyra nyújtom (kb. fél centisre). 


Megszórom reszelt sajttal, majd ráhelyezek egy ugyanúgy megformázott húst, és a tetején a sütőpapírral sodrófával összedolgozom.



Ezzel a módszerrel egyszerűen lehet tárolni a tényleges sütésig a húspogácsákat, mivel a sütőpapíros húsokat csak egymásra rakosgatom, és mindig csak annyit veszek le róla, amennyire szükség van.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése