2012. március 5., hétfő

Spagetti a tenger gyümölcseivel



Ezzel a bejegyzéssel egy új  címkét fogok beszúrni! GoodFood lesz a címke, és reményeim szerint sok-sok bejegyzés lesz alatta. Hogy miért???
Mert nem lehet abbahagyni az olvasását, a receptek ízlelését, a tervezgetést. Van benne könnyed húsos, nehéznek mondható vega, isteni desszert, és rengeteg hal-tengergyümölcse.
Szóval megjelent a BBC Good Food újság végre magyarul is. Nagyon vártam. Fél éve tervbe vettem, hogy megveszem az angol verziót, de olyan ára volt, hogy akkor sajnáltam rá azt a pénzt. Azonban így utólag azt mondom, ki kellett volna adnom rá annyit. Megéri.
Most viszont megoldódott a probléma, itt van a magyar szám, elfogadható áron. Színvonalas, friss receptekkel teli.
Ahogy végigolvastam az újságot (szerintem már 20x egymás után), egyre több receptet akarok kipróbálni. És ki is fogok.
Hiába angol újság, a receptek tökéletesen illeszkednek az itthon könnyen beszerezhető alapanyagokhoz. (mondjuk az is lehet, hogy az én látóköröm tágult ki jobban, így már nem rakok félre egy receptet azért, mert épp nincs a kamrámban a hozzávaló).

A hosszú bevezető után viszont jöjjön az első recept, amit kipróbáltam. Mivel kamra-mélyhűtő ürítési projekt van, így a most következő receptet választottam, hisz minden hozzávalóból volt itthon.

Hozzávalók 4 adagra:
1ek olívaolaj, 1 felaprított vöröshagyma, 1 gerezd fokhagyma, 1tk pirospaprika, 400g darabolt konzerv paradicsom, 1l szárnyas alaplé,  300g spagetti félbetörve, 240g fagyasztott tengergyümölcse, petrezselyemzöld a tálaláshoz.

A kétféle hagymát apróra vágom, majd felforrósított olíván 5 percet pirítom wokban. Hozzáadom a paradicsomot, az alaplevet, a pirospaprikát és felforralom. Forrásban tartom és hozzákeverem a tésztát, amit 7 percig főzök. Hozzáadom a tengergyümölcse keveréket, majd további 3 percig főzöm. Ízlés szerint fűszerezem (nálam pici só és bors kellett csak bele).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése