2012. március 25., vasárnap

Amerikai káposztasaláta


 

Ma hagyományos rántott csirkés ebéd lett volna, azonban csavartunk egyet rajta, és KFC menü lett belőle. Ennek az elkészítését már felraktam a blogra itt, azonban akkor káposztasaláta nem készült hozzá, ezt most elkészítettük, és lefotóztuk.

Hozzávalók:
115g tejföl, 2ek majonéz, 2ek almaecet (szerintem ez nagyon sok, mi a felével csináltuk), 2ek porcukor (ezt is feleztük), 250g vékonyra szeletelt/reszelt káposzta, 115g reszelt sárgarépa.

Egy tálban összekeverem a tejfölt, majonézt, almaecetet és a cukrot. Sózom és borsozom majd simára keverem. A reszelt káposztát és sárgarépát belekeverem és tálalásig hűtőbe rakom.


A recept a Szakácsok Könyvéből van. Ez az első, amit kipróbáltam belőle. Nagyon jó útmutatók vannak benne, akár kezdőknek is tökéletes lehet, hisz még a karfiol darabolása is benne van, ami tényleg az alapszint. Szeretem forgatni, jó ötleteket lehet belőle meríteni. Ha jól sejtem, mióta megvan, a harmadik eddig legtöbbet forgatott szakácskönyvem. (az első Vrábel Kriszta első könyve, a második pedig a klasszikus Horváth Ilona).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése