2013. november 23., szombat

Sajtos-brokkolis nyárs




Itt a brokkoliszezon, és itt volt ez a jó kis recept. Nem tudtam ellenállni, így utólag azt mondom, nagyon jól tettem. Kicsit macerás az elkészítés, de szerintem bevállalható. Azért ne egy 10 órás munkanap végére tervezzétek be ;)
A nyárson való sütés variációja végtelen, bármit ki tudtok sütni ilyen módon. Én már tervezem a gomba-camambert variációt.

Hozzávalók 4 személyre:
brokkoli 40 dkg, sajt (kecskesajt vagy camambert vagy trappista, amit szeretünk),
panírozáshoz: liszt, tojás, prézli.
Nyársak.

A brokkolit kisebb rózsákra szedem és sós vízben félig megfőzöm. A nyársa húzandókat azonos méretűre darabolom, a brokkolikat érdemes a száruknál egyben hagyni.
Váltakozva felhúzom őket egy fa nyársra, majd a szokásos módon bepanírozom.



Süsd ki olyan módon, ahogy szoktad a panírozott húsokat. Én egy ideje igyekszem az olajban való sütést kerülni és sütőben sütöm kicsi olajjal megspriccelve a panírozott ételeket. Így is tökéletes az íze, talán a színe nem lesz olyan szép, de ez csak a fotókon látszik, az ízén semmit nem ront. 

Kukoricás rizzsel tálaltam, utólag megállapítottuk, hogy egy tartár vagy fokhagymás tejföl még jó lett volna mellé, majd a következő alkalommal ;)


Jó étvágyat hozzá :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése