2013. november 19., kedd

Mosogatógépbe mosogatószer

Még mindig környezettudatosság. Nézhetjük másik oldalról is: spórolás. Kinek mi a fontos? Nekem az első, de a második sem jön rosszul ;)

Naturmami oldalán találtam rengeteg egyszerű és könnyen előállítható recepttel a vegyszermentes életre a háztartás minden területén.
Nincsenek extra hozzávalók, extra eljárások, így kezdő öko életre vágyóknak nyugodt szívvel tudom ajánlani!
Mivel mi aktív babavárásban vagyunk, így Benike rengeteg kozmetikuma innen fog elkészülni, a hintőport már kiszemeltem magamnak ;)

Nos, térjünk vissza a post tárgyához: mosogatógépbe tisztítószer.
Sok recepttel találkoztam már, de mindegyiknél volt vagy Borax (amit állítólag betiltottak, és már én sem kapok sehol), vagy más olyan kiegészítő, ami miatt budapesti bioboltot kellett volna felkeresnem, és nálam ezek a dolgok már elbuktak.
Ennél a receptnél az volt a nyerő elsőre, hogy minden volt itthon hozzá, és bárhol megvehetem őket, ha elfogynak. 

Mik is ezek? :) :
1 mosáshoz:
2 tk citromsav, 1tk szódabikarbóna, az öblítéshez pedig ecet.

Az első két hozzávalót összekevered és mehet a mosószer adagolóba, ecet az öblítő helyére és indíthatod is a gépet.

Én egy nagyobb adagot összekevertem egy műanyag dobozba, mivel P. szokta a mosogatógépet kezelni itthon (azt hiszem, ez most a hosszú szabimmal meg fog változni), és jobb, ha neki csak azt kell megmondanom, hogy mennyit öntsön a tartályba.


Bonyolult volt? Ugye nem??? :))


forrás: naturmami.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése