2013. november 19., kedd

Mosógél II.


Ismét egy vegyszermentes recept.
Most csináltam másodjára ezt a mosógélt, nem véletlenül. Az előzővel sem volt semmi bajom, de nem volt annyira hatásos, mint ez utóbbi. Minimális eltérés van a kettő között, egy plusz összetevő és az arányok is mások. = jobb mosóhatás. Most már csak egy jó folteltávolítót kell kifundálni, és minden rendben van.

Ismét naturmami oldalán csemegéztem, mikor ezt megtaláltam, el is készítettem azonnal, másfél hónap alatt elhasználtam egy adagot, így most újra csináltam, kicsit hígabb kivitelben.

Hozzávalók:
3,5 l forró víz, 15 dkg mosószappan reszelék (én most a dm-eset használtam), 15 dkg mosószóda, 6 ek szódabikarbóna. 



A vizet és a mosószappan reszeléket összekeverem, és hagyom langyosra hűlni. A mosószódát 2-3 dl vízzel összekeverem, majd a szappanos keverékbe dolgozom. Ezután mehet bele a szódabikarbóna is. Tetszés szerint lehet higítani, én most plusz 2 liter langyos vizet dolgoztam bele. 
Fél óránként átdolgozom botmixerrel 4-5 alkalommal.

Amikor kihűlt, műanyag flakonokba öntöm. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése