2013. november 24., vasárnap

Egyben sült csokitorta




Egy kedves régi ismerősöm egy-két éve végre nekibátorodott, hogy a receptjeit megjelenteti netes oldalakon. Sok receptjét elkészítettem már, egyiket sem bántam meg, így amikor az egyik nagy receptgyűjtő oldalon megjelent ez a csokitorta, egyből tudtam, hogy meg kell csinálnom!

Hozzávalók:
12,5 dkg vaj, 37,5 dkg étcsoki (minimum 45%-os), 17 dkg barna cukor, 17 dkg finomliszt, 8 dkg darált mandula (én most ugyanennyi dióval csináltam, nem volt itthon mandulám), 2 ek tej, 5 tojás.

A sütőt előmelegítem 170 fokra.
Gőz fölött a vajat és a csokit megolvasztom, összedolgozom. Ezután a többi hozzávalót is beledolgozom. A tojást inkább a végén, hogy a meleg csoki miatt ne legyen gond.
Kapcsos tortaformát vagy kikenek, vagy szilikonos sütőpapírral kibélelek és beleöntöm a masszát.
Sütőpapírral letakarom a tetejét és légkeveréses üzemmódban 40 percet sütöm.

Hagyom kihűlni, majd hűtőbe teszem, hogy teljesen megdermedjen.

Forró vízbe mártott késsel felszelem és frissen felvert tejszínhabbal tálalom. Tálalhatsz hozzá vanília fagylaltot is.



Forrás: Vivica

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése