2011. január 30., vasárnap

Rántott csirkemell másképp


Csibénél bukkantam rá egy remek receptre, több szempontból is találó volt. Először is gluténmentes receptet kerestem, mert sógorom jött a gardrób szobánkat csinálni, és gluténmentes diétán van. Másodszor pedig, a rengeteg keltemnek következménye a rengeteg lefagyasztott tojásfehérje a mélyben. Kettő az egyben ez a recept.

Sógorom imádta, legalábbis azt mondta, és a tojásfehérjéim is csökkentek.


Hozzávalók: 1/2 kg csirkemell filézve, 5 tojásfehérje, 4-5 evőkanál kukoricakeményítő (lehet, hogy még ettől is több volt, mert inkább masszásítottam a fehérjét), só, bors, provance-i fűszerkeverék by Max.

A filézett csirkemelleket besózzuk, picit állni hagyom. Addig a felengedett tojásfehérjéket kicsit felvertem habverővel, majd fűszerezem. Az alap receptben csak só és bors volt, de én még raktam bele egy kis házi fűszerkeveréket is. Nem rontott rajta ;)
A csirkemelleket belemártom a fehérjés szószba, majd forró olajban kisütöm.

Nagyon finom, ropogós lesz a husi így is, és a bunda is fergeteges.

Köretnek tökfőzeléket ettek a fiúk hozzá, én sült krumplival ettem.


2 megjegyzés: