2013. szeptember 8., vasárnap

Öblítő

Folytassuk a vegyszermentes- és spórolós életet a következő remek recepttel.
Régóta nem használok öblítőt, a szagától is rosszul vagyok Lehet bármilyen finom, bársonyos illat, egyszerűen irritálja az orrom, egyből megfájdul a fejem. Állítólag ez velejárója annak, ami velem történik. A vegyszermentes életre való átállás egyik velejárója, hogy nehezebben toleráljuk a mesterséges illatokat, anyagokat. Parfümöt is ritkán használok, nem érzem szükségességét.

Amiért megörültem ennek a jó "receptúrának", az az, hogy eddig ecettel öblítettem, ami a célnak megfelelt, puhák voltak a ruhák tőle, azonban néha, melegebb napokon éreztem az orromban az ecet illatát halványan.

Az utajovobe.eu facebook oldalán jelent meg ez az öblítő recept, és egyből kipróbáltam, lévén almaecetet folyamatosan használok hajöblítésre, illóolajokkal pedig tele van a konyhapolc, ezekkel takarítunk.

Nem egy bonyolult dolog, azonban az a finom illat, ami a frissen mosott ruháknál fogadott, tetőzte örömömet. Illatos ruhák, de nem tolakodóan, csak éppen hogy meglebbenve.

Hozzávalók:
1 dl almaecet, 7 dl víz, tetszőleges illóolajok; nálam most: zsálya 7 csepp, levendula (a fertőtlenítő hatása miatt) 7 csepp, narancs 7 csepp.

Az almaecetbe csepegtetem az illóolajokat, jól összerázom, majd felöntöm a vízzel.


forrás: utajovobe.eu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése