2012. április 1., vasárnap

Édes-ragacsos csirkeszárnyak




Ismét egy GoodFood recept. Igaz, ennek a fajta csirkeszárnynak sok verziója létezik, a blogomon is van már fent belőle egy, és csináltam már ezeken kívül én is másfajtát, de most ki kellett próbálnom ezt a verziót is, és azt hiszem, hogy ez a legjobb recept eddig. Aminek kifejezetten örültem az az, hogy végre kipróbálhattam az édes chiliszószomat :)

Hozzávalók:
4ek ketchup, 4 gerezd zúzott fokhagyma, 3 ek barna cukor, 4 ek édes chiliszósz, 1kg csirkeszárny, só, bors.

A csirkeszárnyakat megmosom, "szőrtelenítem", besózom.
A sütőt 200 fokra melegítem. Egy tálban összekeverem a szósz hozzávalóit. Egy tepsit kibélelek sütőpapírral és a szósszal megkent csirkeszárnyakat belefektetem. Sütőbe rakom és 40 percig sütöm.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése