2012. február 11., szombat

Jön már a tavasz?

Díjat kaptam Anikótól.Köszönöm szépen. Elnézést, hogy ilyen későn rakom ki, eddig nem volt időm rá :) Köszönöm ezt a napsütést ebben a hidegben, jöhetne már a napocska :)




A szabályok:

Vedd át a díjat! megvolt ;)
Tedd ki a blogodra! megvolt ;)
Köszönd meg akitől kaptad! megvolt ;)
Add tovább 4 blogtásadnak! Ezt nem fogom 100%-osan teljesíteni, szerintem sokan megkapták már, mire én kitettem, így 3 ismerős bloggernek adom, igaz, ez csak két blogot jelent, hisz az egyik blogot ketten vezetik.
És írj magadról 3 dolgot!
- ez a legnehezebb, hisz annyi minden jut eszébe az embernek, ha ilyet szegeznek neki, de ha ezt le is kell írni, nem tudom, hogy mi lehet fontos???
szavak jutottak eszembe, így ezeket írom le:
kos vagyok kos aszcendenssel, röplabda, főzés, Telenor.

Tudom, hogy ez négy dolog, de nálam ezek erősen összefüggnek, és ezek én vagyok. Az első erősen jellemez engem, minden jellemző rám, ami a kos jegyűekre igaz, sok ügyfél nekem szegezte már a kérdést. Csak nem kos a kedves hölgy? Deeee, nagyon is az :))) És imádom, nem is szeretnék más lenni.
Röplabda: 10 éves korom óta kíséri életem. Amiben jó vagyok ezen sport terén, az pont a kos jellem miatt van. Pörgős és gyors vagyok, és ez jól jön ebben a sportban.
Főzés: hát persze, hisz gasztro blogot vezetek. Ha nem is túl aktívan, de akkor is vezetem. Nem saját recepteteket hozok, de mivel ez az én gyűjteményem, ezért a számomra kedves talált recepteket itt kell összegyűjteni. Mostanában kicsit egyhangú a blog, mert a megszokott ételeket főzöm, és lassan készülünk a diétára, nekem 4 kilótól, P.-nek tíztől kell megszabadulni. Igaz, ezt inkább mozgással szeretnénk elérni, de azért az ételeket is lazábbra szeretném venni, ami a tavasz közeledtével könnyebb is lesz.
Telenor: 7 éve vagyok része a cégnek, és élvezem. Szerintem ezt is a temperamentumomnak köszönhetem :))) Sokszor nekem szegezik, hogy maximalista vagyok és munkamániás, de ez miért gond, ha az ember szereti csinálni azt,ami a munkája? Sok tanulni valót ad nekem, ami a jellememet is fejleszti, csak előnyöm származhat belőle :)

Ez lettem volna én. Végül egész kerek sztori kerekedett belőle :)))


Bloggerek, akiknek átadom a díjat:
Cápa és Panda az Állatkert Londonban blogot vezeti.
Berni, aki a Bernie's kreatív blogot vezeti.

Akkor legyen szép napsütéses napja mindenkinek :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése