2010. augusztus 24., kedd

Tonhalas spagetti


Egy Stahl recept, amit megint csak bloggernél találtam :)))

KicsiVú
gyönyörű fotója nagyon megkapó volt, és mivel imádom a tonhalat, így kipróbáltam, tökéletes ebéd nekem munkahelyre.


Hozzávalók:
25dkg spagetti; 2 doboz natúr tonhalkonzerv, 1 csokor újhagyma; 2 gerezd fokhagyma; 1-2 evőkanál olíva (ha olajban elrakott tonhalat veszünk, akkor ez nem kell); 1,5dl pezsgő (én most rose-t használtam); 1dl tejföl; 1dl tejszín, só, bors; 1 citrom héja;


A tésztát a megszokott módon megfőzöm, én enyhén roppanósan szeretem.

A hagymákat feldarabolom, majd olajon megpirítom. Én egyben pirítom, így szeretem jobban. Amikor üveges, mehet bele a pezsgő/bor (valamint az eredeti recept szerinti kapribogyó is, de mi nem szeretjük, így ez kimaradt belőle). Az alkohol főjjön el belőle, majd belerakom az előre elkevert tejszínt és tejfölt. Sózom, borsozom, majd belereszelem a citromhéjat is. A legvégén hozzáadom az enyhén összetört tonhalakat is, 1-2 percig főzöm, majd a kifőtt tésztával tálalom.

2 megjegyzés:

  1. Szia Hugi!!!
    Láttam használod a kis mélység élességes kompozíciót(elöl éles, hátul életlen.(nem erre a képre gondolok)Tényleg fejlődtek a képeid. Egy kritika: túl közelről fotózod az ételeket!!! Csak az étel van a képen, és ez nem jó. Nem szabad túl sok tárgyat tenni a fotózandó étel köré, mert az eltereli róla a figyelmet, de nálad egy sincs. Sokkal jobban mutatna egy kép (pl.:Tonhalas spagetti) ha mellette, esetleg mögötte, lenne egy pohár, evőeszköz vagy konyharuha. Végül egy link neked (ezzel szerkesztheted a képeidet nagyon egyszerűen és jól, régen én is ezt használtam):
    http://szoftverbazis.hu/szoftver/photoscape-free-v3-3--magyar--KQ13.html

    VálaszTörlés
  2. Szia Pocok!
    Köszi a tanácsokat, megjegyzem, és használom is majd őket :)

    VálaszTörlés