2010. június 5., szombat

Kukoricás csirketekercsek


Ottis oldalán fedeztem fel ezt a fincsi könnyű ebédet, Ő is egyik blogger társunk oldalán fedezte fel. Szerintem már mindenki módosított rajta picit, de mivel nagyon jó és gyors recept, ezért mindenhogy finom lehet.

Én nem igazán módosítottam rajta, tetszett a recept, és csak egy egyszerű gyors ebédre vágytam. Megkaptam, úgy érzem. Gyors és finom volt. Nekem másnap és harmadnap még jobban bejött :)) Összeálltak az ízek, a kukoricás krémsajtos alap masszásabb lett. Mondjuk nekem nagyon sok étel másnap jobban ízlik, szóval nem lepődtem meg :)


Hozzávalók:
2 egész csirkemell; 30dkg krémsajt; 2 doboz kukorica; só, bors, tetszőleges fűszer a húshoz, 2dl tejföl; 3-4 fokhagymagerezd; 10 dkg sajt (eredeti recept szerint füstölt, nekem csak sima trappista volt itthon)


A csirkemelleket filézzük, kicsit kiklopfoljuk, majd sózzuk, borsozzuk, fűszerezzük. Utána megkenjük az összes filét 10dkg krémsajttal, majd egyesével feltekerjük őket, és fogpiszkálóval összetűzzük őket, majd pici olajon mindegyik oldalát a tekercseknek lepirítjuk.
Jénaiba öntjük a leszűrt kukoricát. A tejfölt kikeverjük a 20dkg krémsajttal és a feldarabolt fokhagymával, majd ráöntjük a kukoricára. Erre ráfektetjük a csirke tekercseket, majd megszórjuk a reszelt sajttal.

Mehet az előmelegített sütőbe, és körülbelül fél órát sütjük.

Mi sült krumplival ettük, de másnap rizzsel ettem, és azzal finomabb volt!

1 megjegyzés: