2013. február 17., vasárnap

Céklasaláta


Nagyon szeretem a céklát, mostanában turmix formájában fogyasztom sokat, de a mai ebédhez is jól illett, főleg, hogy rájöttem, elfelejtettem lila káposztát venni, így nincs salátám a csülökhöz ;)

A minap találtam rá egy remek blogra, nyugodt szívvel tudom ajánlani mindenkinek, sok érdekességet lehet olvasni a szerzőktől. Jó összefoglaló volt a borokról, burgonyákról, borvidékekről. Nem mellesleg, jó recepteket is lehet találni náluk, a salátám is innen van, szerintem most már sűrűn fogom csinálni.

Hozzávalók:
3 cékla, 1 evőkanál olíva olaj, 1 evőkanál balzsamecet, só, bors, 1 evőkanál méz, kömény.

A céklákat meghámozom, lereszelem, majd sózom, borsozom és pár percre félrerakom.
A balzsamecetet, olívát és a mézet összekeverem, a céklára öntöm, köménnyel megszórom és alaposan összekeverem.
1-2 órát hagyjuk állni tálalás előtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése