2015. január 7., szerda

Újra a fedélzeten


Eltűntem, visszatértem :)
Eltűnésem okát sokan tudják, sokan nem, de ez volt a legcsodálatosabb távollétem.

Íme az én csodám: BENI



Mikor kisbabát vártam, fennhangon hirdettem, mit nekem gyerek, itthon leszek, mindent megcsinálok, kertet művelek, kenyeret sütök, a lakás csillogni-villogni fog... hááááát, látszott, hogy még nem volt gyerekem.

Lassan visszatérünk a megszokott mindennapokba, 4-5 hónapja már csak saját zsömlét eszünk, szappanozást és a kence kevergetéseket is tudom csinálni, szóval úgy érzem, hogy ideje itt is megjelenni.
A főzés nagy szerelem továbbra is, viszont kicsit más irányba fordultam, legfőképpen Beni miatt, de ez szerintem természetes.

Mik lesznek ezután?

- kreatívságok
- babaételek másképpen
- kencék
- ötletelések az öko lét tökéletesésére.
- kerti próbálkozások


Remélem akik eddig olvastak, ezután is fognak, azoknak pedig, akik még csak most csatlakoznak, sok jó recept keresgélést kívánok :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése