2012. május 16., szerda

Spenótos rakott palacsinta

 
 
Spenót szezon van, ezért a kedvenc rakott palacsintámat is megcsináltam végre. Imádom ezt a palacsintát. A Nagyi palacsintázójában ettem ilyet először, és az alapján csináltam meg ebédre. Gyors és finom.

Hozzávalók:
12db kisütött palacsinta, 4 szelet sonka, 20 dkg reszelt sajt, 30dkg spenót, 3dl tejföl, 2 gerezd fokhagyma, só, bors, 2dl tejszín.

A sütőt felmelegítem 180 fokra. 
Az apróra vágott fokhagymán megfuttatom a spenótot, majd amikor összeesett, felöntöm a tejszínnel, ízesítem, majd sűrűre főzöm.
A kisütött palacsintákat egy 26-os tortaformában elkezdem a következő sorrendben megtölteni:
1 palacsinta - spenót - 1 palacsinta - 1 adag tejföl + reszelt sajt - 1 palacsinta - 1 szelet sonka, ezt addig ismétlem, amíg a palacsinta elfogy. A tetejét megkenem a maradék spenóttal és a reszelt sajttal.
 

A sütőbe rakom, és addig sütöm, amíg a sajt megpirul a tetején.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése