2016. március 11., péntek

Mazsolás-csokis csomó



Ismét egy finom kelt recept.
Isteni a közös családi reggelikre, egy finom kakaóval, lekvárral :)

A receptet A moksha.hu oldalon találtam.

Hozzávalók kb 10 db 9 dkg-os zsemléhez:

50 dkg liszt
2 dkg élesztő
3 dkg vaj
3 evőkanál cukor
3 dl tej
fél kiskanál só
3 maréknyi mazsola/30 dkg étcsoki

A hozzávalókat a dagasztógépbe teszem és először alacsony fokozaton, (nekem Bosch gépem van, itt az 1-es fokozattal kezdem), majd kicsit feljebb kapcsolva addig dagasztom, amíg el nem válik az edény falától.
Duplájára kelesztem, kb. 1 óra alatt. Lisztezett felületen 10 egyenlő részre osztom és zsömlét formázok belőle. Tejjel megkenem a tetejét és kb. 40 percet még kelesztem.
180 fokos sütőben szép barnára sütöm.


9 megjegyzés:

  1. És a mazsolás-túrós csomó receptjét még mindig nem találom. :-( Viszont ezt kipróbálom a hétvégén!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem elküldted, vagy rosszul emlékszem?
    Valahol találtam, de mivel a túró mindig kimarad a bevásárlásból, ezért ezt kezdtem el csinálni, és nem bántam meg :)

    VálaszTörlés
  3. Önemli giriş adreslerine buradan ulaşabilirsiniz.
    betturkey giriş
    betpark giriş
    J5GİBA

    VálaszTörlés